XXX

Verbeter de Employee Experience in organisaties door Employee Experience Design in te zetten. De Employee Journey Lifecycle brengt de verschillende fasen in kaart die een medewerker
doorloopt in contact met de organisatie, van oriëntatie en solliciteren tot afscheid nemen. De Employee Journey kent diverse onderliggende deel-journeys. Met Employee Experience
Design stap je in de schoenen van een medewerker en breng je de journey op gestructureerde manier in kaart om verbeterpunten op te pakken met als doel het werkgeluk van medewerkers
te vergroten.

In de workshop komt aan bod:
  • Introductie Employee Experience en de Employee Journey
  • Het werken met persona’s
  • Analyse van stakeholders en hoe hen erbij betrekken
  • Fact based en data driven werken: welke data en research kan ik hierbij gebruiken?
  • Het opstellen en analyseren van een (deel) Employee Journey
  • Knelpunten omzetten in verbeterideeën en nieuw ontwerp
De workshop is bedoeld voor HR professionals en Customer Designers die het verschil willen maken en concreet aan de slag willen in de organisatie. De groepsgrootte is max 20 deelnemers.

Kijk voor data en aanmelding op www.hpbbnieuws.nl. De workshop is ook in-company te boeken. Neem voor een maatwerk-aanbod contact met ons op.




Lucas Swennen is expert op het terrein van journey mapping, (interne) communicatie, (employer) branding en onderzoek. Hij heeft veel (internationale) organisaties geadviseerd over merkstrategie, marketing en medewerkerstevredenheid. Hij is mede-eigenaar van het HappinessBureau en publiceert over verschillende onderwerpen, waaronder onderzoek van werkgeluk.

Heleen Mes bereikte als HR directeur met twee organisaties een top 10-positie als Beste Werkgever NL, geeft Employee Experience & Design trainingen en presentaties, schrijft artikelen over Employee Experience voor HR vaktijdschriften, is oprichter van de LinkedIn groep Employee Experience Nederland/België en editor van Happy People Better Business Nieuws.

Onze klanten: