XXX

Het gevoel gezien te worden, waardering en begrip te krijgen is een van onze basisbehoeftes. Het krijgen van oprechte waardering kan medewerkers enorm motiveren en gelukkig maken. Het stimuleert hen om hun best te doen en nieuwe uitdagingen aan te gaan. We willen immers allemaal voelen dat we van belang zijn. Dat wat we geven en bijdragen ook gezien en gewaardeerd wordt. Als medewerkers geen waardering ontvangen raken ze gedemotiveerd en gefrustreerd. Dat is jammer, want er zijn voldoende manieren om waardering te tonen waar leidinggevenden en teams mee aan de slag kunnen.

In de 3 uur durende workshop worden de deelnemers op interactieve wijze meegenomen in wat waardering is; waarom het belangrijk is en op welke wijze ze meer waardering kunnen geven. Met inspirerende voorbeelden worden de deelnemers uitgedaagd te brainstormen over ideeën waardoor ze voor meer waardering kunnen zorgen op hun werkplek.

De workshop is bedoeld van groepen van 15-100 personen; van een team, een afdeling of unit tot een hele organisatie. Voor mensen die op zoek zijn naar een praktische en inspirerende manier om aandacht te besteden aan waardering en daarmee direct aan de slag te willen in hun organisatie.

lucas heleen

De training wordt gegeven door Heleen Mes en Lucas Swennen.

Heleen Mes is partner van het HappinessBureau bereikte als HR directeur met twee organisaties een top 10-positie als Beste Werkgever NL, is auteur van het boek ‘Employee Experience’, geeft Employee Experience & Design workshops en presentaties, is oprichter van de LinkedIn groep Employee Experience Nederland/België en editor van Happy People Better Business Nieuws

Lucas Swennen is expert op het terrein van journey mapping, (interne) communicatie, (employer) branding en onderzoek. Hij heeft veel (internationale) organisaties geadviseerd over merkstrategie, marketing en medewerkerstevredenheid. Hij is mede-eigenaar van het HappinessBureau en publiceert over verschillende onderwerpen, waaronder onderzoek van werkgeluk.

Heb je belangstelling voor deze workshop? Laat het ons weten via het contactformulier.

Onze klanten: